05 July 2015

Padini Concept Store


assalamualaikum

Padini Concept shope ini terletak di dataran pahlawan bandar hilir melaka. dalam satu kedai terdapat pelbagai jenis pakaian, bag dan kasut. Jenama barangan yang terdapat dalam kedai ini ialah  PDI, miki, seed dan vinci. 

Kedai Padi Concept shop sekarang mudah didapati di mana-mana. Kalau di Kuala lumpur di one utama dan sunway pyramid . Di Johor yang pernah akak pergi ialah  JPO - Johor Premium Outlet,  di Penang di Queensbay mall dan di Melaka ni di Dataran Pahlawan.. tempat lain ada juga kot .. tak pastri sebab tidak pernah pergi.

Kenapa akak suka beli baju di kedai ini..Baju untuk kembar dan adik ialah jenama MIKI. orang kata mahal. pandai cari murahda ncantik Paling utama tahan lama. baju abang hakim dari umur 6 bulan masih boleh di pakai ke adik yang kecil..sampai umur 3 tahun. Seluar jeans juga tahan tshirt boleh dipakai sehingga tidak muat. Kain tidak mudah rosak

Untuk hari raya untuk abang ialah baju jenis PDI. abang tu pilihan dia uniglo, factory outlet shop atau brandoutlet shop. dia dah besar punya citarasa. tapi emak dia kena padai buat pilihan sebab boleh tahan juga harga kalau tidak bijak memilih. Dengan ketinggian 5 kaki 7 inci.. dan ukur lilit pinggang 30.. korang rasa dia akan meninggi lagi tak?.. jawapan mak pasti sebab baru 15 tahun..

Baju ini berharga RM39,90. berbaloi, murah dan berquality. Rasanya tidak mahal uniglo baju macam ini ialah RM89.90 dan di brand outlet RM79.90 untuk dua pasang dan di Factory outlet RM30.00 tapi tidak ada saiz dan di Reject shop lagi RM49.90.. ok keputusan telah di capai ambil yang ini.

Mak dia keluarkan duit .. senyum sampai telinga.. siap cium pipi.. sayang momee. Ia.. dapat baju sayang lah..Ken abijak memilih dan bijak berbelanja.. kena bayar gst dan minyak mahal.. hurrmm..



Merah jambu dan Hitam

Korang yang bujang kalau belum beli baju raya .. jom pakat gi ramai..

ok bai

No comments:

Post a Comment

SOURDOUGH BANGGALI LOAF

Hi, let me share this beautiful banggali loaf recipe. Which i'm a  bread maker so i plug and play with my discard levine to make this lo...