30 March 2016

Batman vs Superman..nyesal pergi tengok.



Batman vs superman.. anak-anak ajak tengok. Sebab ada batman dan ada superman. Mak dia pun rela untuk pergi tengok sebab Ben Affleck berlakon. His my hero..masa dia kurus dan muda sikit. Sekarang dia dah gemuk. Muka handsome tapi badan ouuut.

Permula cerita jenuh tutup mata anak-anak.. kenapa? Jangan korang anak-anak belum cukup umur nonton cerita ini. Ada kelucahan sedikit . Beromen dalam bath tub.. haisshhh.. si kembar tanya. Momee dia buat apa tu.. ? chooii betul punya cerita... satu bab..

Bila batman dah macam robot. OMG..pelik pula kak z tengok. Ini bukan batman.. ini batrobot. Terus terang.. 2 1/2jam dalam panggung.. 2jam kak z tidur. Pusing sebelah si abang hakim siap buat air liur basi sah boring. Nyesal pergi tengok.. budak-budak 3 orang tu aja yang nonton. Nasib baik tidak ada adegan tak senonoh selepas itu.. ker mak tak sedar..

Sedar-sedar superman dah mati. Hurmm.. anak-anak percaya jer.. bila mak terangkan.. tak de nye superman mati..

Ok bai