07 February 2016

Abang di lamun cinta monyet


Selamat ini mak dia pelik wal ajaib kenapa anak mak tetiba boleh cakap cina tetiba. Rupanya awek dia gigurl cina. Korang tengok gambar ini..


What to say? Bila tanya awek awak ker? Dia kata kawan aje.. kalau siang malam duduk depan fb messenger tu korang rasa apa?

Bagus.. lepas ni dalam rumah ni mcm2 bahasa ada
Arab, jepun , melayu, english, jawa, banjar, cina, siam..

Bukan mengalakkan.. masih berjaga-jaga. Sebab sorang anak aku.. sorang lagi anak orang. Belum habis sekolah lagi weeiii.. seriaow. Nak marah or apa? Cool mak cool.. waktu ini lah kita kena ambil tindakan tarikh rambut dalam tepung..

Apakah cabarannya.. tunggu jer lah...

Ok bai