Posts

Showing posts from May 3, 2015

kena rompak..omg... mari kita doakan dia menjadi manusia lebih baik amin

assalamualaikum

sedih pun ada... geram pun ada..tapi akak kena bertindak secara positive..

petang tadi my beg akak kena curi. dalam tu ada tab. purse, ic akak dan anak. sedih memang sedih lah banyak benda penting dalambeg tu terutama tab.
dalam tab itu banyak info pasal transaction orang nak beli buku. alamat diaorang..
kejadian tu masa nak gi kedai beli barang .. tinggal kan beg bawah sit. sbb rasa macam kejap jer.. dalam 10min.. dah nak jadi dan kecuian sendirikan.. alhamdullilah dalam tu takde duit.. sbb baru nak gi keluar duit.. dalam purse ada rm3.00 shj.

mungkin dia susah..tu sebab dia kena mencuri.. saya tak sumpah dia.. saya hanya doakan dia berubah menjadikan dia lebih baik. dan saya halalkan setiap apa yang dia curi dari saya. sebab salah saya juga sebab cuai.. sebab saya hanya manusia biasa.. saya redakan hati dan serah sepenuhnya kepada allah
kawan-kawan insyalah doakan terbaik untuk dia dan berubah jadi baik

insyallah lepas ni dia akan dapat pekerjaan yang baik tak perlu …

Garlic and basil croissant

Image
assalamualaikum


bila kita dah tahu basich danish pastri macam-macam kita boleh buat. hari ini saya buat garlic dan danish basil untuk majlis bbq. sesuai untuk makan dengan soup.



kalau hendak belajar boleh contact saya. saya akan ajar jenis croissant yang lain juga
ok bai