Posts

Showing posts from April 1, 2016

Reason I choose Ultherapy

Image
I choose Ultherapy to tighten my skin
Ultherapy is a new type of non-surgical, non-invasive procedure that uses focused ultrasound and the body’s own natural healing process to lift, tone, and tighten loose skin on the brow, neck, under the chin, and even the d├ęcolletage (upper chest area).




With Ultherapy, there’s no downtime, no foreign substances, no radical change; just a healthy revving-up on the inside for a natural, noticeable effect on the outside. The result? Tighter, better-fitting skin, even on the neck. It's the lift without the surgery!

BENEFITS OF ULTHERAPY:


 Tighter, younger looking skin
 Non-Surgical, Non-Invasive
 No Downtime
 Natural Looking Results



HOW DOES ULTHERAPY® WORK?
ULTHERAPY IS THE NEXT EVOLUTION IN AESTHETIC SCIENCE.

Unlike lasers, which penetrate the skin from the outside-in, the Ultherapy® procedure bypasses the surface of the skin, and delivers targeted energy specifically into the deep, structural tissues where collagen lives.

By stimulating the deep…

Rawatan Ultheraphy..apa itu?

Image
Bila usia dah meningkat macam kak z, antara benda yang menjadi perhatian ialah kedutan di mata dan mengelebeh bawah dagu. memang lah orang kata ketentuan Allah sebab dah tua. Rumah kata pergi kubur kata mari. Suasana paling haru bila anak-anak kata..momee kita dah tua. Bikin guwa nangis tepi tangga bila anak-anak cakap macam itu. kecil hati semut tau..
Biladah  dengar anak-anak cakap macam itu. Apalagi kak z berusaha untuk kelihatan cantik dengan menyapu krim.. aku tepek sana sini setiap malam. tapi keputusannya sangat minimum...hurmmm. Kak z pun baca lagi kat google macam mana nak buat.. sebab satu  masalah jeragat. dan no. 2 masalah muka dah melayot. Melalui baca sudah tentu antara rawatan pilihan ialah
1. Pemakaian krim  2. laser,  3. Pembedahan 4. botox 5. lifted 6. Ultheraphy
Semua rawatan ini mempunyai risiko. Contoh pembedahan, kak z alah kepada sesetengah anti biotik. lag pun kalau masuk hospital siapa hendak jaga abam-abam sado kat rumah ni.. berisiko tinggi . sila jangan ca…