05 July 2015

Revlon Color Burst Matte Balm

Assalamualaikum

Revlon adalah jenama kosmetik dari USA. Pilihan komestik akak waktu ini ialah revlon bedasarkan kemampuan, pilihan warna dan kesesuaian pada kulit. Sesuailah untuk surirumah sepenuh masa, perlu ringkas , kemas dan nampak cantik dikalangan makcik-makcik. kalau merah sangat orag mengata merah sangatlah mak ngah..

Masa bekerja dulu pilihan kosmetik ialah clarins, estee lauder dan christian dior. waktu itu gaji banyak.. sekaraang orang tanggung.beringat apabila berbelanja tambahan pulak GST dan harga minyak yang setiap bulan meningkat.

Make up Revlon mudah di dapati di Guardian.. ada juga tempat lain tapi makcik suka sangat pergi guardian. Sebaris dengan rak maybelline, loreal, simply siti, zaza, 2 in 1 dan cover girl.. cover girl ada lagi ke tidak?

Cuba semua jenis lipstik.. kalau nak cuba.. kanak-kanak ini semua tak ada kalau tidak beli warna yang merapu.. tension mak oiiii..Akak akan cuba satu persatu sesuai dengan kulit muka. colour lembut.. mak dah tua nak.. faham-faham lah..  Maybelline dan silky girl juga mempunyai pilhan warna yang menarik Murah pun murah. kemudian hari masalah kan timbul pada bibir iaitu bibir merekah. akak cuba elakkan. kalau hendak beli juga akak akan guna lipstik colour stay revlon ikut warna bibir dan lapiskan dengan lipstik maybelline atau silky color. simplysiti pula warna cepat pudar. Selepas makan atau minum kena tambah.. loreal pun okey..harga lebih kurang revlon. tapi suka revlon more natural

Hari ini keluar beli barang raya salah satu tempat yang di tuju ialah guardian beli vitamin untuk anak dan make untuk mak. Jumpa lah pulak benda alaa ni.. suka lah pulak.. terus beli. sebab sesuai sanagt untuk concept hari raya kita orang. cantik pula sesuai denga kulit muka makcik yang putih melepak ni. dan murah..

hendak ambil dua warna fikir balik.. kasut raya adik belum beli ..ada rezeki kita beli insyallah. ini lah dia Revlon Color Burst Matte Balm. pink sikit, kekuningan sikit.. suka sangat  harga sebenar RM37.90 oleh kerana guardian sale dpaat discount RM33.20. ada banyak lagi color kalau korang minat. 


Revlon pujaan hati

Setiap lipstik yang anda henda beli biarlah sesuai dengan anda. tidak kiralah mahal atau murah. Sebab nilai duit anda sama dengan qulaity lipstik yang anda beli

selamat bercantik di hari raya

ok bai

3 comments:

  1. pakai lipstik ni tak takut dato2 cari ker...?

    kbaii

    ReplyDelete
  2. Nak try cari gak lah...cantik color tu kak..

    ReplyDelete
  3. Cantik color tu...nak cari gak..

    ReplyDelete

SOURDOUGH BANGGALI LOAF

Hi, let me share this beautiful banggali loaf recipe. Which i'm a  bread maker so i plug and play with my discard levine to make this lo...