Posts

Showing posts from March 12, 2015

bila mak beli baju anak-anak

Image
assalamualaikum

selain dari jadi driver anak-anak...momee dia orang suka shopping. window or beli..ok nak citer tips beli baju anak-anak
kita sebagai ibu dah tentu nak baju anak-anak yang cantik dan bergaya.. tapi itu memerlukan kos yang mahal. terutama untuk beli branded. akak bagi tip mcm mana nak beli baju branded tapi murah. mak diorg ni kedekut sikit. tapi bukan kedekut 4 orang anak lelaki baju dan seluar harga lebih mahal dari baju kita. nangis ke tak nangis. especially anak yang kembar.. beli sorang mana boleh  .. botak tau..
bila beli baju akak memnag suka beli branded.. tapi murah.. kenapa mesti nak beli branded. branded ni boleh tahan lama contoh baju abang hakim yang 13 tahun lepas boleh di pakai oleh adik hanis sampai sekarang.. tahan kan.. kalau beli baju kat kedai biasa sekejap jer dah rosak.. bukan berlagak tapi nak citer.. so skg ni akak jarang beli baju hanis sebab baju abang-abang dia mash lagi ok. melainkan dan kecik tak muat bagi pada orang.
tip nya gini:-
brand pa…