06 May 2014

Uludag.. fruitti.. lemon

Assalamualaikum



Minum air ni mcm pening jer.. mcm mabuk jer... baca contain no alcohol..
Tapi naper...
Akak nampak twinkle little start n budak2 kecik montel montel bogel bawa anak panah terbang depan mata

Ok bai

Renew Lesen

Assalamualaikum

Berbulan selepas lesen akak goollll baru lah nak pi renew.. selama ni bawa keta tanpa rasa bersalah lesen dah outdated.. boleh ker?.. boleh.. heee

Angka giliran ku

hati bertanya kena denda ker.. tak pon..kul 8 dah jadi tukang bukak pintu JPJ

Out of 8 counter.. dr no. 4 hingga 11...hanya 2 counter bukak..counter 5 &7.. meroyan nunggu nie.. no aku 1057.. baru no,1026.. lg 21 org.. nyampah nyampah nyampah...


Kuang hajow. Smp kat 1054 dia berenti.... 10 min.. aper ker hal tak taw...ko sakit hati tak..??? akak dah lah  dah buat apointment dgn oven kul 10.30 ....eerrrhhhh..apa2 pun kul 10.00pg selesai terus buat roti

ok bai  ..


Murtabak Segera

Assalamualaikum

murtabak

Hakak kalau bab makan ni no.1 lah.. muratabakni sedap lah sgt.. speechless org kata..senang sangat nak masak. atas hotpan atau microwave

kalau nak Pm oder kat FB tau

Pekasam Daging

assalamualaikum

pekasam daging.. sekali cuba.. nak lagi.. tapi tak leh makan selalu.. takot kena darah tinggi
ramai yang tanya.. macam mana rasanya.. kena cuba sendiri

pekasam daging

klu berminat boleh PM di fb d'dapur c'chanteq

ok bai