Posts

Showing posts from November 27, 2016

ULTHERAPY .. KEPUTUSAN YANG MENAKJUBKAN SELEPAS 240 HARI

Image
RAWATAN ULTHERAPHY
4 April 2016, Kak Z mendapatkan rawatan ultherapy. Waktu tu muka Kak Z teruk sangat. Pipi dan alis mata jatuh. Bila tengok cermin Kak Z sendiri takut dengan muka Kak Z. Kadang-kadang Kak Z tanya aku ke ni? Pasrah juga lah. Sebab usia dah 43 tahun, faham-faham aje lah. Muka kita akan melentur ke bawah sebab kolegen kita kurang aktif. Rupanya ada cara untuk meningkatkan kolegen kita walaupun kita telah berusia.
Macam-macam rawatan yang adakan dalam pasaran. Betul tak? Antaranya ialah dengan pembedahan, memasukkan benang dan memakan bahan gantian kolegen. Worst come to worst masukkan susuk kedalam muka. Gerenti nampak muda. Apa pun Kak Z memilih untuk mendapat rawatan Ultherapy. Korang kena baca tulisan Kak Z mengenai Ultherapy di  http://www.azurarahman.com/2016/04/rawatan-ultherapy-di-mahkota-medical.html. Di sini korang akan faham bagaimana cara rawatan ini dijalankan. 


Tarikh Gambar 4 April 2016
Keputusan yang menakjubkan ialah selepas 180-240 hari. Waktu Kak Z menu…