13 November 2016

BILA ANAK BUJANG KATA..NAK PERGI MENGURAT



Hari Ahad selalu abang Hakim ada tuisen. Tapi cikgu ubah jadual. Jadi hari ini lepak di rumah sahaja. Lepas makan tengahari di hendak keluar. Masa di berdiri di depan pintu, mak dia pun tegur. ' Abang hendak pergi mana?' Jawapan yang menyebabkan mak dia hampir pitam. 'Hendak pergi mengurat budak perempuan'.

Tolong jangan jawap macam tu lagi abang oiii. Umur 16 tahun.. remaja, handsome, sado.. mesti ramai peminat. Apa pun itu adalah cabaran Kak Z dalam membesarkan anak remaja. Dia bergurau. Lepas tu dia gelak-gelak. Tak lah mummy dah gi depan jer. Sekejap lagi balik lah.

Sib mak ko tak de darah tinggi nak oii.

Ok bai

No comments:

Post a Comment