13 November 2016

BEEF RIBS TONY ROMA'S MEMATAHKAN DIETKU


Menikmati steak atau ribs yang betul-betul memenuhi citarasa Kak Z mungkin tidak banyak. Sebab adakalanya kita bayar mahal tapi tidak sedap. Antara pilihan Kak Z ialah di Tony Roma's. Beef Ribs. Hancur diet.. oleh kerana sedap skip diet dan hari ini kena lari 10km. Bukan untuk 1 hari tapi 3 hari. Burn my chalorie. What ever.. janji sedap makan.


Di Tony Roma's tidak terhad kepada Beef Ribs, ada juga Lamb Ribs khas untuk peminat Lamb. Sedap katanya. Tapi Kak Z tak makan lamb. sukar untuk telan..haaa.. Di Tony Roma's hidang ini menjadi popular sebab di bakar dengan lembut. Korang tau tak Lamb Ribs pertama kali di perkenalkan di Malaysia sebelum menu ini di perkelnalkan di USA pada Oktober lepas. Outlet luar dari Malaysia belum ada lagi menu ini


Ribs di hidangkan dengan baked beans dan french fries. Cukup Kenyang untuk seorag kalau di lihat dari gambar hidangan ini. Kalau nak cuba boleh ke outet Tony Roma's di Kuala Lumpur, Melaka dan Johor. Di Malaysia sahaja terdapat 12 outlet. Tapi Kak z ke outlet di Mahkota Prade, Melaka, itu yang terdekat dengan tempat Kak Z.


Kalau korang makan Di Tony Roma's kena cuba manisan dia. Kak Z paling suka Rev Velvet cake. Sedap bangat pak.. Kak Z tukang habiskan kek tu.. malu jer.. lantak lah dah benda sedap makan lah kan..lepas tu diet. Ada cheese cake dan brownies with ice cream.fuuuhh.. boyfriend lalu di belakang pun Kak Z tak nampa.. ya ampunnn..



Kesedapan ini akan membawa Kak Z ke Tony Roma's sekali lagi yer..

ok bai

credit pic to mummy Julia

No comments:

Post a Comment

SOURDOUGH BANGGALI LOAF

Hi, let me share this beautiful banggali loaf recipe. Which i'm a  bread maker so i plug and play with my discard levine to make this lo...