10 May 2016

Tempahan Awal Buffet Ramadan Di Seri Pacific, Kuala Lumpur


Bulan Ramadan pada tahun ini akan bermula pada 7hb Jun 2016. Pasti Ramadan ini ramai mencari tempat sedap dan menarik untuk berbuka Puasa di Bandaraya Kuala Lumpur. Kalau membuat tempahan dari sekarang anda boleh mendapat haga yang murah dari biasa.


Image result for seri pacific hotel

Buffet Ramadan Seri Pacific, Kuala Lumpur

Joom berbula di Hotel Seri Pacific, Kuala Lumpur. Hotel Seri Pacific terletak bersebelahan dengan PWTC. Hotel Seri Pacific menyediakan lebih dari 120 jenis hidangan bagi juadah berbuka puasa. untuk Buffet Ramadan tahun ini.Buffet Ramadan di Seri Pacific, Kuala Lumpur, berharga RM98.00 nett kepada dewasa dan RM49.00nett untuk kanak-kanak.dari 5 Jun – 6 Julai 2016.  Tempahan sebelum 15 May 2016 akan mendapat potongan harga dan buffet berharga RM70.00.

Juadah buffet Ramadan ini di sediakan oleh Chef Azman Bin Jemangin akan menyediakan makanan Melayu berkonsepkan 'Nostalgia Lama' untuk memenuhi citarasa  pelanggan. Chef Azman berpengalaman selama 21 tahun dalam bidang makanan melayu. Walaupun hanya 5 bulan di Seri Pacific tetapi  beliau telah berkerja di banyak hotel di seluruh Malaysia. Gambar Di bawah adalah antara hidangan yang akan di sediakan Chef Azman.


Masak Ikan patin Asam tempoyank Tun Teja


Masak Lemak Ketam Nenas Madu

Masak Sambal Petai Udang

Masak Asam Pedas Tulang Seri Pacific


Mee Udang Zende

Kerabu Mangga Meletop

Kerabu kaki Ayam

Masakan yang chef sediakan akan mengingatkan kita berbuka puasa di kampung halaman . Chef Azman akan menyediakn masakan melayu lama seperti masak lemak ketam madu 3, ayam masak Palembang, NAsi biryani, Daging salai berempah dan pelbagai jenis kerabu. Chef Azman di bantu 4 orang chef di bawah kendalian beliau.

Persediaan untuk buffet Ramadan telah bermula 2 bulan sebelum Ramadan. Walaubagaimanapun menu untuk Ramadah ini telah disediakn 6 bulan terdahulu.  Chef Azman tidak mahu pelanggan merasa kecewa jika makanan yang disediakan tidak sedap. Chef yang pernah memenangi anugerah Chaine de rotisue mahu setiap pelanggan merasa puas dan akan kembali semula menikmati makanan yang beliau sediakan.

ok bai

Noted:- 

  1. Buffet Ramadan  di Pacific Ballroom berharga RM98.00 nett kepada dewasa dan RM49.00nett untuk kanak-kanak.dari 5 Jun – 6 Julai 2016.  Tempahan sebelum 15 May 2016 akan mendapat potongan harga dan buffet berharga RM70.00.
  2. Buffet Di Zende Restaurant pula RM128.00 nett dewasa dan RM64.00 nett untuk kanak-kanak. Bermula dari 8 Jun – 4 Julai 2016


Address:- Jalan Putra, Chow Kit, 50350 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia  http://www.seripacifichotel.com/location/

Tempahan : +60 3-4042 6555

Gambar hotel terima kasih kepada Cuti Malaysia.

Tag: Seri Pacific Malaysia, Buffet Ramadan, Paficic Ballroom, Zende Restaurant, 

No comments:

Post a Comment

SOURDOUGH BANGGALI LOAF

Hi, let me share this beautiful banggali loaf recipe. Which i'm a  bread maker so i plug and play with my discard levine to make this lo...