29 March 2016

The Dragon Legoland Malaysia

The dragon ..? Apa itu? The Dragon ialah roller coster berbentuk naga.


Roller coster ini terletak didalam istana ..macam istana di England. Teringat cerita Merlin.. sebiji macam tu. Cuma tidak ada pengawal yang ada pemgawal lego..tak takut pun





Istana memang cantik .. 'sorrow'.. terasa ada macam dalam istana lama. Yang mendebarkan bukan sebab suasana dalam istana .. tapi nak naik roller coster...



Masa ajak abang hakim naik..momee janji momee naik dengan abang.. bila dah sampai kat dragon..ko naik lah abang ..momee hendak gi toilet. Alasan mak.. akhirnya abang hakim dan kembar yang naik. Si adik dan momee tengok aje. Si kembar 3 kali dia pusing. Last surrender sebab pening. Bila tanya best tak..? Abang dia aje.. si kembar kata petang kita orang hendak repeat semula.. syiok

Ok bai

1 comment:

  1. lego land ni nampak seronok kalau bawak anak anak kecil. rasa janggal pula kalau saya sorang sorang je masuk sana main semua ride yang ada

    ReplyDelete