29 March 2016

Observation Tower Legoland Malaysia

Anak-anak selalu tanya..momee kenapa kalau naik aeroplane momee mesti duduk tengah..tak mahu duduk tepi tingkap.. jawapan yang diaorang dapat ialah saja jer.. kasi chance kat korang tengok pemandangan kat luar. Momee muda-muda dah puas naik kapal terbang. Hakikatnya...


Dalam Observation Tower Legoland


Lihat sahaja gambar momee itu..momee hati kecik, penakut. Sebab itu tempat tinggi momee tak tengok bawah. Pecah rahsia aku. Sebenarnya bila ada di atas observartion tower pemandangan memang menarik. Kita boleh melihat seluruh legoland dan nusajaya juga.


Roller coster dan water park



water park



legoland resort



Dino Island



Hanis ..Takut momee



Haris yang berani



hakim, haris dan paling hero.. hanif


Sampai sahaja atas tanah.. macam hendak rasa cium jer lantai. Jangan hendak buat mengarut. Mak korang penakutkan.  Sebenarnya seronok diatas itu. anak-anak semua suka cuma kak z jer yang takut. apa pun korang mesti kena cuba sebab pemandangan memang menarik. tetiba pulak ingat menara taming sari, melaka

ok bai

tag: legoland malaysia, lego malaysia, nusajaya, johor bahru, observation tower legoland, 

No comments:

Post a Comment