01 May 2014

Sombong ker hakak nie..??

Hari ni ada cikgu (jiran lorong belakang sana tu.. entah rumah mana pun tak taw) dia cikgu sekolah kembow kata hakak sombong. aderker dia suruh mak ngenti hantow roti..
Jawapannyer ie memang sombong..suka hakak lah bukan bukak kain org pun..

Punca
1. Sebab tak pernah senyum kat dia.. memang tak pernah ..
pernah senyum kat org ..aku dpt title giler..jadi buat bodoh jer lah

2. Tak pernah tegur terutama kaum lelaki kat area rumah nie...kang aku tegur kata hakak nak ngorat laki dia... mak kan vogue dgn cermin mata hitam..single n available ...berebut ... dok tunggu dpn rmh pun ada.. mak kan retis... ada baik aku buat keringkan

3. Tak pernah dok lepak update gosip terkini kawasan perumahan....eeiiuuwww.. not me lah.. ko salah org.. baik dok rmh layan FB lagi best dr duduk tepi jln ngompat.. habis pahala mak...

4. Tak layan sgt mokcik2 kawasan ni klu nak ajak borak.sebenornyer diaorg nak korek rahsia.. naper mak nie tiap hari bawa plastik tesco ada barang..byk lak tu... mak tak kerja tapi ada duit..ada keta besow..baju cantik.. jual bolu ker? Haaaa...heeey I kerja tau.. hari3 ngentel roti.. hari2 lipat tepung ... hari2 pukul telur.. ..bolu i mahal tak jual made frm platinum.. rare <--ayat br="" marah..="">
5. Kesimpulanyer ko tak kenal aku... ko diam..jaga laki n anak2 baik kat rmh dr cari salah org..FAHAM

Rezeki hakak allah yg jaga.. dah di tulis di luthmahfuz...so buat apa nak risau kan... buat hati kering jer...

Sape kenal hakak...sesangat kenal.. tau lah aku ni sombong ker idak yerrr...

La la lala #angankujadijutawansandwich

Ok bai

No comments:

Post a Comment