27 December 2021

GLAMPING SECARA CAR CAMPING




Car camping di luar negar sellau menjadi inspirasi Kak Z untuk menghias kereta ketika camping. Mungkin trend car camping masih baru di Malaysia. Tetapi sambutannya tinggi, Kenapa car camping dan tidak buka khemah. Selalunya Kak Z| akan camping solo. Buka khemah tengok tempat yang Kak Z pergi. Kalau tidur atas bukit tidak boleh pandu kereta kena buka khemah juga betul tak? 

Tapi Kak Z lebih suka tidur dalam kereta. Rasa lebih selamat. Gambar yang korang tengok ni ialah antara decoration yang Kak Z| hias dalam kereta ketipa pergi camping.



 Kipas wajib




Kipas portable cucuk pada usb tu wajib ada. Sebab dalam kereta panas. Kak Z buak sedikit je tingkap. Nak mati kalau semua tertutup. Tapi enjin off lah. Kipas sambung pada power station. Kak Z ada power station. Power Station untuk kegunaa ringan boleh tahan 5 hari.








Bila waktu malam memang cantik hiasan dalam kereta. Rasa macam nak duduk dalam kereta tak balik rumah. Selesa juga kalau tidur bila kita dah hias cantik-cantik. Kalau tengok kehidupan dalam van di oversea. Rasa macam nak beli Van macam diaorang hias canti-canti dan travel 1 Malaysia. verangan tak salah.







Jika kita camping tepi laut pemandangan memang cantik terutama waktu matahari terbit dan terbenam. inspired me to take picture. Kak Z suka mabil gambar waktu macam ni. Cantik sangatkan?


Perbezaan ambil gambar waktu malam dan waktu siang. Lainkan? Apa pun bergantung kepada cara masing untuk berhias. kalau nak tengok video ada di youtube channel Its Azuraa Rahman

Ok bai





 

No comments:

Post a Comment

SOURDOUGH BANGGALI LOAF

Hi, let me share this beautiful banggali loaf recipe. Which i'm a  bread maker so i plug and play with my discard levine to make this lo...