18 April 2016

Tidak suka terbang..tapi gedik nak pergi jalan



Tahun lepas terbang sana sini. Tahun ni belum lagi. Korang nak tahu tak kak z penakut sebenarnya kalau naik kapal terbang. Adeehh..pecah rahsia.

Paling jauh naik kapal terbang 13jam. ..paling dekat 15min. Dalam flight 13jam tu panas montot. Tidak ada rasa takut pun. Makan dan tidut dalam flight. Paling menakutkan flight dari Beijing ke KLIA. Tahun 2014... balik kena ribut petir. Sekejap-kejap lampu merah keluar. Baca doa sahaja waktu tu. Peluk anak-anak kuat-kuat. Alhamdullilah sampai.

Paling dekat ialah kuantan -klia, 15 min sahaj. Yang lama hendak dan mendarat. Baru habis minum, pengumuman mendarat. Tergelak dalam hati. Laju sungguh pilot bawa.

Setiap perjalanan dengan penerbangan yang kak z lalui banyak benda baru kak z belajar. Bagaimana pula dengan pekerja di awangan mesti banyak benda yang diorang lalui juga kan. Lepas ni kak z hendak merasai naik cruise. Katanya best. Looking foward to have that.

Ok bai

No comments:

Post a Comment