11 April 2016

Jeragat mula hilang hari kelapan ultherapy


 Ultherapy 

Jeragata Mula Hilang Pada Hari Kelapan

Perubahan Pada Hari Kelapan Ultherapy

4 hari dia tiada di rumah balik dari camping dia tengok muka kak z. Momee muka momee putih. Lepas tu jeragat makin hilang. Hurmm..so suprisingly. Sebab abang hakim bukan jenis yang senang hendak memuji.

Semalam kak z jumpa auntie kak z.. dia kata nampak muda lah. Ada apa-apa ker makin cantik sekarang ni. Adehhh soalan maut nak jawap tu. Tarik nafas panjang-panjang.. jawap sepintas lalu. Hati senang tanpa masalah. Kak z dengan senyum menjawap. Jawapan selamat betul tak?

Sebenarnya sekarang ini jadi habit kak z bila bangun pagi pegang muka. Sebab memang rasa tegang. Macam kita letak telur kat muka. Tapi tidak pun.. kak z sebelum tidur hanya pakai toner sahaja. Sebab makcik tak rajin nak tepek tepot pakai kat muka. Itu adalah salah satu tindak balas ultherapy.

Buat treatment ultherapy sebab tidak perlu makan collegen atau pakai ubat tegangkan muka. Dah muka kak z ni sensitif. Hari tu pakai apa entah..hambik ko jerawat tumbuh melata di muka ku. Hari ini jerawat pun kering. Cuma kak z kalau hendak keluar kena pakai sunblock. Sunblock spf 50. Cukup kuat. Sebab takut jeragat keluar semula.

Macam yang korang tahu kak z selalu jumpa orang. Oleh itu wajah yang comey kena ada untuk nampak yakin. Bila kak z jalani rawatan ultherapy ini. Ada perubahan pada muka kak z..tegang, anjal, lembut, putih..sudah tentu kak z puas hati.

Ultherapy mengelakkan kak z dari mengambil suntikan botox atau pembedahan. Sakit ko inject sana sini.. walaupun lambat asalkan tak sakit.. tunggu lagi 172 hari ..haaa

Doktor Handsome kak z pesan.. sleep well, no smooking, no drinking. Baik Doktor Kelvin, i follow you step by step..healhty living.

Ok bai

Tag: Ultherapy, Mahkota Medical Center,

No comments:

Post a Comment