30 January 2016

Freeport A Famosa Outlet..Upacara Pembukaan

Freeport A’Famosa Outlet mempunyai lebih dari 60 buah kedai fashion, sport dan perhiasan diri keluasan kawasan ialah 180,000 kakimpersegi yang di hiasi tasik buatan manusia, air pancit dan kincir angin yang menarik. Ini adalah berlatar belakang bangunan Belanda di negeri Melaka.

Jenama yang ada seperti Nike, Cotton On, Esprit, Puma, G2000, Carlo Rino, Clarks, Forever 21, Samsonite, Folli Follie dan banyak lagi. Pada 28hb Januari 2016, tempat ini telah di rasmikan pembukaanya oleh YB Dato' Seri Dr. Ahmad Zahid bin Hamidi.



Kehadiran kami sambut oleh gadis berkebaya baba nyonya Melaka. Sungguh menarik kerana kerana warna warni yang mengambarkan Pelbilang kaum di Malaysia.





Freeport akan menjadi tempat shopping terbaru akak lepas ni..hii
Banyak pilihan dan harga yang berbaloi.



Mempunyai tempat letak kereta yang luas. Jika k7ta menghadapi masalah ramai kakitangan akan membantu semasa kita disana.


Kemudahan asas yang lain ialah tempat makan yang selesa, surau, tandas dan nursery. Suasana yang luas mudah untuk membawa anak-anak di sini.








Pengacara untuk majlis ini ialah Wan Zaleha Radzi. Dalam kepanasan pagi suasana masih happening dengan adik-adik blogger yang lain. Rakan media dari utusan, berita harian, awani rtm dan awanimturut hadir





Untuk ke Freeport A Famos outlet mudah sahaja. Melalui Lebuhraya Utara-Selatan/E2 ke Lebuh AMJ/Route 19 in Kampung Taboh, Alor Gajah. Ambil susur keluar 227-Simpang Ampat dari Lebuhraya Utara-Selatan/AH2/E2. Dari toll ke pekan Simpang Ampat terus ke Freeport A’Famosa.

Selamat bershopping di Negeri Melaka..ok bai

No comments:

Post a Comment

SOURDOUGH BANGGALI LOAF

Hi, let me share this beautiful banggali loaf recipe. Which i'm a  bread maker so i plug and play with my discard levine to make this lo...