05 January 2016

HEROES MENS WASH..PENCUCI UNTUK LELAKI


Pencuci untuk wanita banyak dalam pasaran. Pencuci untuk lelaki macam  tidak pernah dengar jer pun..betul tak? Orang lelaki pun kena bersih tau. Oleh itu akak perkenalkan pencuci untuk lelaki.

Bukan untuk mengatal. Tapi kawan-kawan kata bagus. Sebab akak tak pakai.. I kan gugurl. Tapi mengsyorkan melalui pandangan kawan-kawan lelaki.  Ini adalah untuk kebersihan bahagian sulit lelaki yang mudah di pakai.Pencuci ini amat sesuai untuk orang lelaki bagi menjaga kesihatan tuuuttt korang. Akak kan ada empat orang anak lelaki kena ajar mereka supaya bersih dari awal untuk elak jangkitan kulat. Bukan orang perempaun sahaja yang boleh kena jangkitan kulat. Orang lelaki juga boleh kena jangkitan kulat. Contoh lembap akibat peluh. Hurmmmm..Pakai seluar lembap pun boleh menyebabkan kulat.


Jangan main-main dengan jangkitan kulat. Kulit kita akan menjadi gatal dan kemerahan. Bila sudah gatal dah tentu tidak selesa hendak duduk. Kalau ko duduk sebelah awek malu weiii.. duk garu-garu.. Of course kena reject..

Bahan asas untuk pencuci ini adalah boleh mengelakkan dari alahan bahan kimia. Kajian terperinci telah dijalankan untuk kesesuaian penguna. Olehitu korang yang risau pasal bahan terlarang dalam pencuci ini



  • Beatin iaitu anti kerangsangan pada kulit yang mana berfungsi sebagai antiseptik yang membunuh bakteria yang tidak diingini.
  • Glycerine iaitu mencerahkan warna kulit.Mengantikan sel sel kulit yang rosak dengan sel baru. Membantu menghilangkan kotoran di permukaan sel.
  • Extra Sireh iaitu mengurangkan radang kulit dan melegakan gatal gatal. Ia juga mencegah ejakulasi permatur.
  • Sea Salt pula berfungsi untuk melegakan gatal gatal kulit. Bersifat alkali dan menguatkan sistem imunasi badan.
  • Catuaba Extract iaitu membantu mengatasi masalah mati pucuk. Meningkatkan tumbesaran saiz penis serta meningkatkan  syahwat serta mengurangkan risiko kansert prostat.
  • Menthol Crystal iaitu meningkatkan pengaliran darah dengan meningkatkan pengangkutan oksigen.




Cara pakai mudah. Pakai masa mandi. Bukan cuci satu badan yer.. Basuh tang tuuuttt tu.  Picit sikit atas tangan yang basah dan lepas tu pandai korang lah..
Kalau korang hendak membeli pencuci ini hubungi nombor yang tertera

No Tel : 016 412 6546 / 016 980 6500
Alamat : NANAFA JUTA BEAUTY , Lot 674 , Jalan Setapak , Pengkalan Chepa , 16100 , Kota Bharu , Kelantan. 
Harga : RM40 semenanjung dan RM45 di Sabah dan Sarawak.

Tingkatkan prestasi dengan kebersihan diri anda..

ok bai

gambar credit pada www.benashaari.com



2 comments: