19 October 2015

SOGO, KL

Lunch di SOGO...



Masa tinggal di KL.. SOGO adalah tempat wajib setiap bulan. Kenapa? 1. Makan 2. Shopping. SOGO mempunyai foodcourt yang menawar. Dari masakan Melayu, Cina dan India. Foodcourt di tingkat 6 tidak pernah berubah dari zaman mula-mula SOGO di buka sehingga sekarang. Tapi kedai popiah sedap dah takmada.. masa mengandungkan adik sanggup redah jam atau naik LRT untuk sampai sini. Hari ini secara kebetulan datang Kuala Lumpur. Benda wajib hendak makan Kyros Kebab di LG.



Tapi akak frust.. sejuk sahaja hidangan dia. Tidak seperti selalu. Hendak complain pun tidak guna sebab yang ada hanya pekerja sahaja. Telan sahaja lah...sebab dah bayar RM10.50. Kalau bos kyros kebab Sogo baca entry ini tolong baiki mutu makanan anda.





Shopping pula, banyak benda menarik yang di tawarkan. Terutama waktu jualan murah. Terutama baju anak-anak. Banyak pilihan. Kalau ibu-ibu kat sini handbang murah-murah, cantik-cantik. Tapi tak pernah beli pun di sini.. tak mampu..

Dari tingkat 1 hingga tingkat 5 korang pergi semua rambang mata. Kalau aku dapatlah pinggang mangkuk kat sini.. habis aku hangkut..
Sabar zura .. sabar..

Sekarang hendak balik Melaka

Ok bai

No comments:

Post a Comment

SOURDOUGH BANGGALI LOAF

Hi, let me share this beautiful banggali loaf recipe. Which i'm a  bread maker so i plug and play with my discard levine to make this lo...