03 July 2015

Angle by Qeos ..TV buatan Malaysia

Assalamualaikum

Pertemuan dengan PR director Qeos pada majlis berbuka mengenalkan saya dengan Angle by Qeos. TV buatan Malaysia?
Terkejut dengar.. ada ke? Bila soalan itu keluar dia menjemput saya datang ke showroom qeos untk melihat tv tersebut.

Hati tertanya..betul ke ada tv buatan Malaysia..? Woww

Balik fikir lagi..saya nak tengok tv malaysia.. saya buat appoinment untuk datang melihat tv buatan Malaysia.

Bila pergi ke showroom.. terkejut sungguh.. betul tv orang malaysia yang buat. Pejabat di Batu Berendam Melaka..Nama TV ANGLE..

Di sambut dengan begitu ramah oleh para pekerja qeos.. dari satu tv ke satu tv yang lain..memang istimewaa ANGLE.. kenapa? Sebab.. clear, resolusi warna yang cantik, puas dan harga berpatutan.

Sungguh puas hati..seronok lah..macam kanak-kanak melihat tv yang besar dan gambar yng cantik..Teknologi Tv ini lebih canggih TV jenama terkenal di pasaran. ANGLE di cipta untuk kesempurnaan. TV yang mempunyai 4K UHD display. 9 juta resolusi warna..

Apabila saya menonton mengunakan tv ini.. terkejut sebab gambarnya memang cantik. memang lainlah

Siapa yang mencipta TV ini..anak tempatan Malaysia. DR Gabriel Walter . Anak kelahiran Sarawak. Berusia 38thn. Berkelulusan PHD dari University of Illinois. Beliau telah mencipta transistor laser dan LED terpantas pertama di dunia.

Pertama kali berjumpa beliau sungguh mengagumkan. Dia kata dia perlu jujur dengan semua orang. Harga Tv di malaysia adalah mahal dari US.. spesifikasi semua sama.. tapi mahal.. oleh itu dia cipta tv ini utk semua menonton TV yang baik dan memilikinya dengan harga berpatutan. Lebih canggih dari TV yang hangat di pasaran..

Padangan saya semua adalah kerana jenama TV tersebut..itu yang memainkan peranan dalam penentuan harga tv tersebut. Dia berpuas hati dgn tv berjenama tersebut. Tapi tidak pada harga.. maka tecipta lah tv ini..

DR Gabriel tidak panggil TV tapi display..Dr Gabriel banyak melakukan penyelidikan. Sehingga beliau berpuas hati baru lah Tv ini dijual dipasaran.

Gambar yang cantik, sistem suara yang senang di dengari menentukan kepuasan penguna..

Percaya atau tidak.. teknologi Angle by Qeos lebih maju dari tv berjenama lain..tak yah sebut lah

Pasti anda tertanyakan...?

Saiz tv ini adalah 58 inci dan 85 inci

Boleh didapati dengan package yang tertentu dengan harga dari RM4,000 sehingga RM10,000

Pasaran masih belum meluas kerana baru berada di pasaran. QEOS mempunyai showroom di Melaka, Singapura dan Vietnam.

TV ini juga boleh di buat mengikut kehendak penguna..
Bagaimana hendak membeli.. anda boleh layari www.qeosangle.com




TV ANGLE saiz 85 inci
                                               


TV ANGLE saiz 58 inci
                                             


Cuba bezakan kedua-dua gambar ini..berbezakan



Rekabentuk TV ini sesuai untuk ruangan yang kecil


Ini adalah resolusi untuk warna hitam dan putih..terdapat perbezaan


Kepuasan pembeli adalah keutamaan qeos. Jika pembeli ingin spesifikasi yang lain pihak qeos akan memenuhi permintaan pelanggan. 

Ok bai




10 comments:

  1. Wow buatan malaysia.. kalau dpt yg tv yg besar tu. Tak payah g tengok wayang.. Hehe

    ReplyDelete
  2. 1st time dgr jenama ni. Tq kak zura sbb bgtau, pasni ada alternatif, beli tv buatan malaysia!

    ReplyDelete
  3. kak chantikkk serius julia dah terpikat la tgk size tv ni...awwwwwwww cantik dan betul2 besarrrr

    ReplyDelete
  4. Harga mcm ok utk saiz tu mcm tu...

    ReplyDelete
  5. Waaah murah dgn kualiti tu. Cuma masih ragu2. Takut cpt rosak. Hahahaha

    ReplyDelete
  6. Pertama kali dengar jenama Qeos. Bagus ni buatan Malaysia. Terima kasih info ni :)

    ReplyDelete