16 June 2014

Tepung tanpa benzoyl peroksida..

Assalamualaikum

hari ni nak share pasal tepung.. akak selalu guna tepung gandum faiza.. kak Daalia Abdul yang syorkan.. tepung nya halus dah tak ada BPA.. atau tanpa benzoyl peroksida..tak der peluntur lah

buat roti, pastri, kek, cekodok sangat ok lah

Tepung gandum Faiza

hari ni pula terjumpa tepung gandum cap ros.. ok juga.. buat donut n roti gebuss

Tepung Cap ros

ok jugak..korang try lah yang mana suka... ada juga tepung yang lain tanpa benzoyl peroksida.. tak jumpa lagi .. nanti klu dah jumpa.. ie share yer..

faiza.. harga kat tesco RM2.95 - 1 kg.. 
tepung cap rose RM1.60 - 850gm

ok bai





3 comments:

  1. hai,saya pun baru beli tepung cap ros.tp mcam pelik juga,kenapa murah sgt.tepung tanpa bahan pemutih ni bukan selaluny mahal ke?kebetulan kat tempat saya susah nak cari tepung faiza

    ReplyDelete
  2. apesal murah sangat tepung faiza tuu..

    saye beli rm7.00++ gitu..

    pelik ni..

    ReplyDelete