15 May 2014

Murtabak Utara

Assalamulaikum

cakap jer pasal murtabak daging atau ayam.. waduh ini betul menguji iman utk berdiet...
tak pernah kurus.. bukan tak pernah.. dulu badan kecik jer 49kg.. dengan ketinggian 5 kaki 5 inci.. blh jadik catwalk model ... m'sia jer..

dah kawin ni jer barai sbb makan n makan n makan.. semua sedap..



korang tengok gambar ni mcm mana nak diet.. hampeh diet ku.. kesedapan mengatasi segalanya...

Mlm ini murtabak lagi
Sure mlm ni termimpi mimpi
Sape nak bg kiter mcm ni..
Blh oder kat kak chanteq nie..


Murtabak

makan pulak dengan acar bawang yg original.... lemah lutut mak engko.. mak mertua lalu depan pun  tak perasan.. sbb tak der perasaan nak nengok.. perasan murtabak aku depan mata jer


acar bawang

ok bai


No comments:

Post a Comment

DONUT KENTANG GEBU | sukatan cawan

Musim MCO atau PKP ni, anak-anak semua ada di rumah. Semua akan cepat lapar. Tau aje lah semua anak lelaki. Sebangai ibu , Kak Z kena kreati...