09 May 2014

Baju 3/4.. jaga mata ku

assalamualaikum

pagi ni hari boleh nak tulis.. 

ok nak ngumpat n ngutuk org hari jumaat
mlm tadi pergi lah KFC bandar putri jaya..lepas ambik si kembar tusen math 
waduh.. hakak melopong tengok orang..amoiii.
nape? bajunyer 

ya allah rasa mcm nak bagi abaya yg akak pakai kat dia lah.. tefikir jap aku bg abaya aku.. aku pun seksi kat dlm nie
anak2 yg tak baligh nie pun bersiul nengok tengok amoi tu..
ini sg petani ker Hong KOng or ker siam?otak akak berputar nanye

seluar sekecik kecik yg ada.. sendat.. almost nampak ttooott dia.. baju pulak 3/4 jer.. besar nasi lemak 20sen jer..seumpama sekeping papan playwood..

bukan jelus taw..jelus aku bertempat.. bukan yg ini.. bukan bukan bukan.. ini menjurus kerah umpatan, dosa n kutukan

aku terus bungkus makanan kanak2 nie dgn garang mak cakap jom balik makan kat rumah.. anak2 pun hairan wal ajaib apersal mak aku nie tetiba berangin..sbb nak elakkan mata anak2 punya pasal

tolong lah gomen adakan undang2 cara pemakaian di khalayak ramai.tak kira bangsa apa.. kaum apa..dari mana n sape.

tak sanggup rasanyer.. dugaan anak2 kiter dimasa depan.. dugaan sbb boleh menjurs kepada maksiat mata dia org.. dugaan pada laki2 kiter, pd adik2 kiter , bapak2 kiter, abg2 kiter...bf2 kiter..

kiter cuba elak tapi satu lagi pihak tak mo buat..

so adakan undang..

m'sia memang bebas utk pakai apa.. tapi bertempatlah..ini bukan disko tech laling.. bukan pub laling.. bukan hong kong dear.. bukan siam dear....but sg petani dear.. M'sia yunk.. Malaysiaaaaa..

ok bai

No comments:

Post a Comment