26 November 2013

Don't underestimate people

Assalamualaikum,


harii ni pergi lah ke gurney plaza..sbb takpernah gi kan... tujuan kesana nak recce lipstik mac, kasut clark, beg braun, cermin mata gucci .. pandora..taste mcm punya million rupiah kan... owg key ell semua nak branded.. yer ker..?

pergi dgn serba simple.. very very simple... kasut jepung, berjubah.. eehhhmmm jubah tu semeter rm40.00 kat jakel bukan nak riak... but nak sedapkan citer.

ok.. dgn anak2 ni mak pun masukkan lah kedai beg.. ya allah masuk jer mata org tu tengok akak ateh bawah.. dlm hati kata ialah aku selekeh.. kang bawa aku beg feraggamo baru tebeliak mata ko.. verra tawww..

bila tanya layan tak layan.. sekali speking london kuar 1 st class punya dan bermacam kad dari purse baru lah dia nak layan... kasi perangat.. ko jangan buat haku.. MANAGING DIRECTOR kpd Dapur sdn bhd ngeehhh ..

but saya sgt prefer gi klcc, pavillion fereheit.. lot 10 dan star hill.. nak tau nape... ko selekeh mcm mana pun diaorg pasti layan.. kami org key ell kan.. tak der lah nak nyombong.. serius cakap.. mesti ramai agree..

so plz.. ubah lah mentality kiter yer.. yh selekeh tu kenkadang lagi tebal imannyer pada allah.. dari yg kenkadang.. eerrrmmm paham paham lah ...mau cakap takut kena print screen... muaaahhhh tu uols..

No comments:

Post a Comment