24 October 2015

MIKE'S AUTO DETAILER

Sekarang musim jerebu, berhabuk, cuaca hujan dan panas tidak menentu terutama di Kuala Lumpur. Keadaan kita kesihatan kita pun tidak menentu. Kita kena pakai topeng muka kalau keluar kalau hendak elak asap. Sesak nafas sebab bernafas dalam asap...hiii.

Cuba cuit bumbung kereta kita.. berapa kilogram agaknya habuk kita boleh kumpul? Kalau tebal sah-sah kena basuh. Kalau lama tidak basuh.. adalah pak nam or kak nam bertanya.. batu balik dari hutan ker? Ia kak.. hutan batu bata Kuala Lumpur..

Oleh sebab tak mahu kena hentam dengan geng macam ini..cuba korang pergi cuci kereta kat kedai ini.



Mike's Auto Dealer ini bukan hanya cuci luaran kereta lain-lain pun boleh. Seperti polish dan wax, cuci dalam kereta .. kalau hendak cat baru pun boleh. Akak recommend kedai ni sebab abang akak dah pergi cat kereta dia kat kedai ini. Dia puas hati. Dan workman ship kedai ini pun bagus. Kalau hendak tengok oven kereta pun ada.. besoowww... gayat jap... sebab itu akak kata bagus...

Harga berbaloi. Ditentukan jenis perkhidmatan yang anda inginkan. Alamat kedai

No. 29 & 31
Jalan Seri Rejang 3
Pusat Perindustrian Seri Rampai
Taman Seri Rampai

Hubungi no. Tel dalam gambar untuk dapat harga discount..

Cepat pergi.. value for your money

Ok bai

No comments:

Post a Comment