23 March 2015

status wall anakku

assalamualaikum

akak ada 4 orang anak lelaki.. pagi ini  rumah sunyi , sbb semua orang dah pergi sekolah. kalau dia orang ada kat rumah aktiviti wajib gaduh or sepah kan rumah teruatam dapur
semua geng kuat makan. kalau apa yang mak diaorang masak semua akan kedapur. lepass sorang sorang masuk dapur. bila dah ke dapur apa lagi masak nasi goreng lah, goreng telur lah, goreng nudget lah, buat burger lah..macam-macam lah yang akan terjadi..

petang semalam mak diorang siap kemas dapur..lepas tu lepak kejap buat kerja kat laptop. masuk kedapur.. OMGGGGGG.... macam tongkang pecah dapur. 
apa lagi .. habis mengamuk mak 

ini lah ghupa kanak-kanak yang menyemakkan dapur


lepas tu salah sorang dari budak-budak tulis kat wall mcm ni
"Momee sy tengah mengamuk"
Tu lah sape suruh jadi friend dgn mak sendiri kantooii...
Siap2..mak engko tengah siap unggun api nak buat bbq ..
siapa yg tulis tu lah jadi bbq nyer

No comments:

Post a Comment