25 November 2013

My Twin - hanif and haris

11 years ago.. dulu pakai filem.. skg digital ... nak scan tapi scanner rosak.. tengok mcm ni lah yer.. nak tau sape.. anak kembar akak.. kelakar.. ada lg gambor dia.. yg paling kelakar pun ada... tapi semua dlm kotak nak bukak kena tempuh byk cabaran dlm stor.. nak kuarkan jugak sbb camcoder dah rosak.. dlm tu lg kelakar especially first time dlm swimming pools..gambar itu kena cari dulu dlm peti besi ku... they are so cubby.. melepak putih..klu uols tengok memang sgt sgt kelakar.. dah dua namanyer no.1 hanif no. 2 haris.. lahir dgn keberatan 2.99kg dan 3.00kg.. korang bayangkan.. lahir christmas eve...

No comments:

Post a Comment

KUIH KASWI PANDAN YANG MUDAH

Bahan A: 2 cawan air 1 1/2 cawan gula Resepi kuih kaswi banyak versi kalau kita google internet. Kali ini Kak Z mengunakna resepi dari Tiffi...