30 January 2016

Peraduan Bonanza OK 2015.. majlis penyampian hadiah


Apa itu OK? OK ialah produk Orang Kampung. Selalu kita tengok minuman Long Jack Orang Kampung atau Kacip Fatimah Orang Kampung.


Pada 9hb Januari 2016, Orang Kampung telah mengadakan upacara penyampaian hadiah kepada pemenang Peraduan Bonanza OK 2015. Acara ini telah di adakan di Mahkota Prade Melaka.





Akak sebagai blogger telah di jemput menghadiri majlis ini. Hadiah yang sediakan kepada para pemenang sangat menarik. Pemenang Utama akan mendapat Kereta Axia, pemenang kedua akan mendapat Motor vespa dan pemenang ketiga mendapat motor Modenas. Terdapat juga hadiah lain seperti emas, tv dan talipon.

Peraduan ini telah dia adakan dari tahun 2015. Pemilihan pertama telah diadakan pada bulan Jun 2015. Ini adalah pemilihan kedua. Para pemenang datang dari seluruh Malaysia.

Sebelum pemenang utama di umumkan, mereka harus bersaing terlebih dahulu.. hanya 3 pemenang utama telah terpilih.





Banyak benda yang menarik dari produk Orang Kampung ini. Produk orang kampung bukan hanya minuman ada juga barangan kesihatan yang lain.




Majlis ini memberi kami sebagai blogger meramah mesra dengan pekerja Orang Kampung. Terima kasih atas layanan yang baik kepada kami dan jemputan.







Ok bai

No comments:

Post a Comment

SOURDOUGH BANGGALI LOAF

Hi, let me share this beautiful banggali loaf recipe. Which i'm a  bread maker so i plug and play with my discard levine to make this lo...